Aysin Kaptan

 
 

I am a pianist and piano teacher from Germany and recently moved with my family to Aarhus in Denmark. I studied Instrumental Pedagogy at the University of Münster (Musikhochschule Münster) in Germany from 1999 to 2003. Subsequently, I completed my Artistic Performance exam with Prof. Clemens Rave in Münster and Prof. Cordelia Höfer at Mozarteum University in Salzburg. I have attended numerous masterclasses, which provided me with further inspiration.

I perform classical concerts as a soloist, as well as with chamber music ensembles. I also play at functions and events such as weddings and parties with classical and popular repertoire. Since 1999, I have been teaching pupils from an age of 4, from beginners to preparation for entrance examinations at conservatories. I can teach in both English and German.


If you are interested in piano lessons or performance, please contact me by telephone or email.




Ich bin Pianistin und Instrumentalpädagogin aus Deutschland und bin mit meiner Familie nach Aarhus gezogen.
Ich habe mein Studium der Instrumentalpädagogik von 1999 bis 2003 an der Hochschule für Musik in Münster absolviert. Anschließend habe ich das Aufbaustudium der künstlerischen Reifeprüfung bei Clemens Rave in Münster und Cordelia Höfer an der Universität Mozarteum in Salzburg abgeschlossen. Durch zahlreiche Meisterkurse habe ich weitere künstlerische Impulse erhalten.

Ich konzertiere mit klassischem Repertoire sowohl als Solistin wie auch als Kammermusikerin. Gern spiele ich auch auf Hochzeiten und feierlichen Anlässen mit klassischem Repertoire und Unterhaltungsmusik. Seit 1999 unterrichte ich Schüler ab 4 Jahren, vom Anfänger bis zur Vorbereitung der Aufnahmeprüfung an einer Musikhochschule. Die Unterrichtssprachen sind Deutsch und Englisch.

Bei Interesse an Klavierunterricht können Sie sich gerne telefonisch oder per email bei mir melden.


Aysin Kaptan-Müller

Dipl. Pianistin, Dipl. Instrumentalpädagogin

Engelundsvej 32

8260 Viby J


Tel.: +45 52609452

aysin.kaptan@gmail.com